یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوری
اول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره،
این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه حس خوبیه...
ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02