حس خوبیه

خرید بک لینک
یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوریاول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره، این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02

آقااای او میکرون دهنت سرویس. من دو هفته اومدم رفتم دانشگاه اومدی کاسه کوزه ما رو بهم زدی. از اون روز که من اومدم خونه روز به روز دارم مثل قبل افسرده میشم. همشم دارم به خانم میم فکر میکنم . آقا این وضعیت زشته کثیفه مستهجنه :) هر چند اونجا هم که بودم هر برخوردی داشتم گند زدم توش :(الان چند روزه دارم فتوشاپ یاد میگیرم از یوتیوب. تصمیم گرفتم برم تو انجمن علمی و اینا ، فتوشاپی چیزی بلد باشی بدردشون میخوره مثکه . مدیونی اگه فکر کنی بخاطر کس خاصی میخوام برم تو انجمن حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02

صفحه بندی